Greek Kouture to Youtube with Maybelline New York Greece!

Ναιιιιιιιιιιι!!!! Η Maybelline New York Greece δέχτηκε τη συμμετοχή μου για τον διαγωνισμό “Make It Girl” και τώρα μπορεί να γίνω εγώ το επόμενο Digital Face της Maybelline New York Greece!

Yayyyyyyy!!!! Maybelline New York Greece accepted my participation to their “Make It Girl” competition and now I may become the next Digital Face of Maybelline New York Greece!

maxresdefault

Εδώ και καιρό είχα αποφασίσει να πάω το Greek Kouture και στο YouTube (και έχω ήδη δύο βίντεο που θα ανέβουν σύντομα!) και την ημέρα που το αποφάσισα η Maybelline και η Mikri Ollandeza ανακοίνωσαν τον διαγωνισμό για να γίνει μια κοπέλα το νέο Digital Face! Εννοείται πως γύρισα και ανέβασα αμέσως το βίντεο μου!

For some time now I have decided to move Greek Kouture to YouTube (and I already have two videos ready that will go live soon!) and the day I decided that Maybelline and iMikriOllandeza announced the competition for a girl to become the new Digital Face! Of course I filmed and uploaded my video soon!

1200x900xmake-it-girl-campaign-VLOGGERS_b.jpg.pagespeed.ic.Kw3SneXui0

Παρόλα αυτά πέρασα μια μικρή περιπέτεια γιατί δεν είχαν λάβει το βίντεο μου και ανέβηκε σχεδόν μία μέρα αργότερα! Δεν πειράζει όμως, γιατί σημασία έχει ότι προσπάθησα!

Although I had a small adventure because they haven’t received my video and it was uploaded almost a day after! But it doesn’t matter much, because what’s most important is that I tried!

Για να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό, έπρεπε να τους στείλεις ένα βίντεο λέγοντας 10 πράγματα για εσένα, γνωστό tag στο YouTube ως “10 facts about me”, και μας ζήτησαν και δύο συμβουλές ομορφιάς!

To participate in the competition, you had to send them a video saying 10 things about you, also known tag as “10 facts about me”, and they also asked us for two make up tips!

Screenshot_2017-05-18-23-27-02

Αυτό που θα σου ζητήσω είναι απλό! Μπες στο βίντεο που βρίσκεται παρακάτω και με τον λογαριασμό Google που έχεις, κάνε ένα like και ένα σχόλιο! Ακόμη μεγαλύτερη βοήθεια θα είναι αν κοινοποιήσεις το βίντεο μου στο λογαριασμό σου στο Facebook ή στη σελίδα σου, αν έχεις!

What I’m going to ask is simple! Go to the video below and with your Google account, like and comment the video! Even more helpful it would be if you would share my video in your personal Facebook account or your page, if you own one!

photo

Δεν θα έφτανα ως εδώ χωρίς εσάς και είμαι πραγματικά ευγνώμων! Γι’αυτό και προσπαθώ να κάνω συνέχεια καινούργια και διαφορετικά πράγματα! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!

I wouldn’t be here without you and I’m so grateful! That’s why I’m trying my best to always do new and different things! Thank you so much for everything!

DIRECT LINK TO MY VIDEO

*Photos are either mine or from Maybelline New York.

Leave a Reply

