Fifty facts you don’t know about me.

Δεν θα ήθελες να μάθεις κάποια περισσότερα πράγματα για μένα;

Ξέρεις τα βασικά. Το όνομά μου, τι σπουδάζω, από που είμαι κτλ. Υπάρχουν τόσα πράγματα που δεν γνωρίζεις για μένα και μιας και διαβάζεις τα άρθρα μου, και σε ευχαριστώ για αυτό, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω ένα από τα πιο γνωστά βίντεο και να το μεταφέρω στον γραπτό λόγο. Γι’αυτό και εγώ λοιπόν σου παρουσιάζω 50 πράγματα που δεν γνωρίζεις και θα ήθελες να μάθεις για μένα!

Wouldn’t you want to know a few more things about me?

You know the basic. My name, what I study, where I come from etc. There are so many things you don’t know about it and since you read my articles, and I thank you for that, I decided to use one of the most famous videos and transform it into a written text. That’s why I present to you 20 fact you don’t and would want to know about me!

img_20170205_191423

1) Σήμερα, 16 Φεβρουαρίου, έχω τα γενέθλιά μου. – Today, on February 16, it’s my birthday.
2) Είμαι 1,78. – I’m 5’10.
3) Έχω μία αδερφή κατά 10 χρόνια μεγαλύτερη. – I have a sister 10 years older than me.
4) Χορεύω οπουδήποτε χωρίς ντροπές. – I dance anywhere without shame.
5) Δεν βλέπω συχνά τηλεόραση και σειρές πλέον. – I rarely watch tv and movies.
6) Τα αγαπημένα μου χρώματα είναι το μαύρο, το μπλε και το άσπρο. – My favorite colors are black, blue and white.
7) Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική. – I can’t live without music.
8) Είμαι είτε πολύ χαλαρή είτε πολύ αγχωμένη με τις καταστάσεις που αντιμετωπίζω στη ζωή μου. – I’m either very cool or very anxious with the situations I deal with in my life.
9) Όλως περιέργως, ο αριθμός 13 είναι και ο τυχερός μου. – Oddly, the number 13 is my lucky one.
10) Δύσκολα δείχνω τα συναισθήματά μου, αλλά όταν το κάνω, κάνω τα πάντα για τον άλλο. – I hardly show my feelings, but when I do, I do anything for the other person.

img_20170205_203052

11) Κρατάω ημερολόγιο με τις φωτογραφίες στον υπολογιστή μου, πχ Διακοπές -> Καλοκαίρι -> 2014 -> Τοποθεσία. – I keep a diary with my photos in my computer, for example Holidays -> Summer -> 2014 -> Location.
12) Είμαι εθελόντρια στο ESN (Erasmus Students Network). – I’m a volunteer at ESN (Erasmus Students Network).
13) Δουλεύω ως προωθήτρια για ένα γραφείο στη Θεσσαλονίκη. – I work as a promotional model for an office in Thessaloniki.
14) Έχω ταξιδέψει σχεδόν σε όλη την Ελλάδα με την οικογένειά μου. – I’ve traveled almost everywhere in Greece with my family.
15) Θέλω στο μέλλον να ταξιδέψω στην Αμερική, Γερμανία, Σουηδία, Αυστραλία και Ινδία. – I want to travel in the futute in America, Germany, Sweden, Australia and India.
16) Τρελαίνομαι για τα σκυλιά και τα άλογα. – I go crazy for dogs and horses.
17) Θέλω όμως να δω από κοντά όρκες και άγριες γάτες. – But I want to see up close orcas and wild cats.
18) Δεν έχω καπνίσει ποτέ στη ζωή μου. – I have never smoked in my life.
19) Έχω δοκιμάσει μόνο δύο γουλιές καφέ σε όλη μου τη ζωή και δεν μου άρεσε καθόλου. – I’ve only taken two sips of coffee in my intire life and I didn’t like it at all.
20) Οι μπάμιες βρίσκονται στο Top5 των αγαπημένων μου φαγητών. – Okras are in the Top5 of my favorite foods.

img_20170205_191836

21) Η ζωή μου έμαθε ότι ακόμα και αν σου είπε κάποιος ότι θα μείνει για πάντα, ποτέ δεν μένει. – Life taught me that even if someone told you they’d stay forever, they never do.
22) Παρόλα αυτά εγώ το κάνω. – However I do it.
23) Είμαι πρόσχαρη και πολύ κοινωνική με τον κόσμο και συχνά έρχομαι σε ανεπιθύμητες καταστάσεις. – I’m cheerful and very social with people and I often confront unwanted situations.
24) Μπορώ να φάω ολόκληρο ταψί από τις χειροποίητες πίτες της μαμάς μου. – I can eat a whole pan of my mother’s homemade pies.
25) Η αγαπημένη μου πριγκίπισσα της Disney είναι η Μπελ από τη Πεντάμορφη και το Τέρας και συχνά μου λένε ότι της μοιάζω. – My favorite Disney princess is Bell from the Beauty and the Beast and people often tell me I look like her.
26) Μου αρέσει να περπατάω για ώρες και να βγάζω φωτογραφίες τα τοπία γύρω μου. – I love walking for hours and taking photos of the landscapes around.
27) Δεν ζηλεύω ΚΑΘΌΛΟΥ ούτε στις σχέσεις μου, αλλά ούτε και στις φιλίες μου. – I don’t get jealous AT ALL not only in my relationships, but in friendships too.
28) Δυστυχώς είμαι όλη την ώρα με το κινητό στο χέρι ή μπροστά από έναν υπολογιστή και προσπαθώ να το περιορίσω. – Unfortunatelly I spend most of my time on my phone or in front of a computer and I try to limit it.
29) Δεν με πειράζει να βγω έξω άβαφη, αλλά δεν το προτιμώ. – I don’t mind going out with no make up on, but I don’t prefer doing it.
30) Τα χρώματα που κυριαρχούν στο σπίτι μου είναι και τα τρία αγαπημένα μου, δηλαδή το μαύρο, το μπλε και το άσπρο. – The colors that dominate in my house are my three favorite, black, blue and white.

img_20170205_161450_001_cover

31) Παρόλα αυτά στη ντουλάπα μου θα βρεις ρούχα κυρίως σε μαύρες και γήινες αποχρώσεις.
However in my closet you will find clothes mainly in black and natural shades.
32) Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου πιστεύουν ότι μιλάω πολύ γρήγορα, αλλά εγώ δεν το πιστεύω. – My family and friend believe that I talk too fast, but I don’t believe that.
33) Πολύ συχνά κάθομαι μπροστά από τη ντουλάπα μου και απλά κοιτάζω τα ρούχα μου για να βρω καινούργιους συνδυασμούς. – I sit in front of my closet very often and I just stare at my clothes to come up with new combinations.
34) Η τελευταία φορά που διάβασα τους υπότιτλους σε ταινία/σειρά ήταν πριν πολλά χρόνια, ίσως το 2010. – The last time I read the subtitles in a movie/serie was many years ago, probably in 2010.
35) Το στυλ μου είναι απλό, μοντέρνο και συντηρητικό. – My style is simple, modern and conservative.
36) Το αγαπημένο σημείο στο σώμα μου είναι οι κλείδες μου και θέλω να κάνω ένα τατουάζ στην αριστερή. – My favorite spot on my body is my clavicles and I want to get a tattoo on the left one.
37) Δεν έχω κάνει ποτέ δίαιτα και ούτε θα ήθελα να κάνω ποτέ. – I’ve never been on a diet and I wouldn’t want to ever.
38) Όταν βγαίνω έξω για ποτό, θα έπρεπε να με χρεώνουν για το νερό που πίνω παρά για το ποτό. – When I go out, they should’ve charge me for the water rather than the actual drink.
39) Ελπίζω στο μέλλον να αποκτήσω το δικό μου δωμάτιο-ντουλάπα. – I hope I will have my own walk in closet in the future.
40) Τρώω όλα τα είδη των τυριών. – I eat all kinds of cheese.

img_20170205_191730

41) Δεν έχω προτιμήσεις στη μουσική, αλλά δεν τρελαίνομαι για την ελληνική. – I don’t have preferences in music, but I don’t like greek music that much.
42) Θα ήθελα να αποκτήσω το δικό μου σπίτι με μεγάλο κήπο για να έχω τα δικά μου ζώα. – I would like to have my own house with a big yard so I can have my own animals.
43) Συνήθιζα να γράφω δικά μου τραγούδια. – I used to write my own songs.
44) Το αγαπημένο μου τραγούδι όλων των εποχών είναι το cover της Miley Cyrus του τραγουδιού Lilac Wine, γιατί πιστεύω ότι με αντιπροσωπεύει. – My all time favorite song is Miley Cyrus’ cover of Lilac Wine, because I believe it represents me.
45) Δεν υπάρχει ούτε μία μέρα που να μην αγκαλιάζω τη μαμά μου.
There’s not a day that I won’t hug my mother.
46) Όταν δοκιμάζω δαχτυλίδια, με το που ταιριάσει σε κάποιο δάχτυλο, δεν υπάρχει περίπτωση να το φορέσω σε άλλο, γιατί με ενοχλεί στο χέρι. – When I try on rings, when I find the finger that it fits it perfectly, there’s no chance I will put in on another finger, because it bothers me.
47) Είμαι απαίσια με τα μαθηματικά. – I’m horrible in math.
48) Έχω πάει μία φορά στην Ιταλία και θα πήγαινα ξανά και ξανά.
I’ve been once in Italy and I would go again and again.
49) Αποκαλώ όλα τα ζουζούνια ως τέρατα. – I call all insects as monster.
50) Όταν θέλω να ψωνίσω κάτι, προτιμώ να το δω στο διαδίκτυο, να πάω στο κατάστημα και να το δοκιμάσω, παρά να πάω για ψώνια χωρίς να ξέρω τι ψάχνω, γιατί αγχώνομαι, επειδή βρίσκω πολλά που μου αρέσουν και δεν ξέρω τι να πάρω. Όταν συμβαίνει αυτό, συνήθως νευριάζω και δεν παίρνω τίποτα. – When I want to but something, I prefer to see it online, go to the store and try it on, instead of going for shopping without knowing what I’m looking for, because I get anxious for finding so many things that I like and I don’t know what to get. When that happens, I usually get upset and but nothing.

img_20170205_202820

Ελπίζω να σου φάνηκαν χρήσιμες αυτές οι πληροφορίες για μένα! Μη διστάσεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί μου. Για τις βασικές πληροφορίες για εμένα και το blog μου μπορείς να ακολουθήσεις τους συνδέσμους παρακάτω, όπως και από που έχω αγοράσει τα ρούχα που φοράω στις φωτογραφίες.

I hope you found these information about me useful! Don’t hesitate to contact me. For the basic information about me and my blog you can open the links below and also where I bought the clothes I’m wearing  in the photos.

ΡΟΎΧΑ – CLOTHES
Μπλούζα: Pin Up Fashion
Σακάκι & Παπούτσια: H&M
Ζακέτα & Τσάντα: ZARA
Φούστα: 
Προσωπικό κομμάτι της μητέρας μου

DIRECT LINKS TO FURTHER INFORMATION
https://greekkouture.wordpress.com/about/
https://greekkouture.wordpress.com/2017/01/20/what-does-greek-kouture-mean/

*All photos are mine.

2 thoughts on “Fifty facts you don’t know about me.

Leave a Reply

