What does Greek Kouture mean?

Τι είναι το Greek Kouture; Πώς προέκυψε δηλαδή;

Από πάντα θυμάμαι να με ενδιαφέρει ο χώρος της μόδας! Ακόμη και σήμερα μπορεί κανείς να βρει περιοδικά με τσαλακωμένες σελίδες στη βιβλιοθήκη μου στο πατρικό μου. Και όταν μια μέρα ανακάλυψα τι είναι το Tumblr, ήξερα τι ήθελα να κάνω!
Ξεκίνησα πριν από 5 χρόνια ακριβώς. Περνούσα πολύ χρόνο σε εκείνο το blog, καθώς οι followers και οι ειδοποιήσεις μου αυξάνονταν διαρκώς! Ούτε θυμάμαι με τι όνομα ξεκίνησα τον λογαριασμό μου τότε…ίσως κάτι σχετικό με το όνομά μου. Πήρα λοιπόν σύντομα την απόφαση να χρησιμοποιήσω κάποιο άλλο όνομα, πιο χαρακτηριστικό!
Έπρεπε να με εκφράζει πλήρως. Να δείχνει αυτό το διαφορετικό που παρουσίαζα στο blog μου! Και τι είναι αυτό το ιδιαίτερο που έχω? Είμαι από την πανέμορφη Ελλάδα και ήταν αυτό το ξεχωριστό που έψαχνα (greek)! Και μετά? Ήταν αναγκαίο να φαίνεται το είδος των κοινοποιήσεων μου και όλα είχαν σχέση με τη μόδα (fashion).
Τα βρήκαμε όλα! Ή μήπως όχι; Δεν ήταν έτσι όπως το φανταζόμουν και έπρεπε να το βρω σύντομα! Έψαχνα συνεχώς λέξεις να αντικαταστήσω το “fashion” με κάτι διαφορετικό. Και τότε ήταν που εμφανίστηκε μπροστά μου ένα άρθρο με θέμα “Haute Couture” και ήξερα ότι τώρα ήταν όλα σχεδόν έτοιμα!

Με μια μικρή αλλαγή για λόγους εμφάνισης και το “Greek Kouture” είχε γεννηθεί!!

thumbnail_img_20170111_185154

What does Greek Kouture mean? How did it come of?

I remember being intrested in fashion since forever! Even today someone may find magazines with curled pages in my bookcase at my hometown house. So when one day I discovered what Tumblr is, I knew exactly what I wanted to do!
I started precisely 5 years ago. I was spending a lot of time in that blog, since my followers and notifications were increasing continually! I don’t even remember with what name I opened my account back then…probably something related on my name. Soon I decided to change my username with something more charecteristic!
It had to express myself completely. To introduce that different image I was presenting on my blog! What is that special thing I have? I’m from the beautiful Greece and that was the one thing I was looking for (greek)! And then? It was neccesary the genre of my post to be clear and everything was realated with fashion.
We have everything! Or maybe not? It didn’t look like how I imagined it would and I had to find it soon! I was continually searching for words to replace “fashion” with something different. And then an article about “Haute Couture” appeared on my screen and that moment I knew that almost everything was ready!

With a slight change for appearance purposes and “Greek Kouture” was born!!

thumbnail_img_20170111_185130

4 thoughts on “What does Greek Kouture mean?

Leave a Reply

